Zajęcia dodatkowe SP Cmolas

Imię i nazwisko nauczyciela Zajęcia pozalekcyjne Dzień tygodnia Lekcja/godzina od..- do..
Katarzyna Brózda „Gramy w ręczną” – wtorek, czwartek 12.45 – 13.45

klasy III

Piotr Jóźwik OSPR /chłopcy i dziewczęta poniedziałek 12.45- 13.45, klasy 4,5,6 /
Piotr Jóźwik OSPR / chłopcy/ wtorek 13.30. – 14.30./ klasy 4,5,6/

14.30- 16.00 / klasy 7,8/

Joanna Sudoł OSPR / dziewczęta/ wtorek 13.30. – 14.30./ klasy 4,5,6/

14.30- 16.00 / klasy 7,8/

Piotr Jóźwik OSPR / chłopcy/ czwartek 13.30. – 14.30./ klasy 4,5,6/

14.30- 16.00 / klasy 7,8/

Joanna Sudoł OSPR / dziewczęta/ czwartek 13.30. – 14.30./ klasy 4,5,6/

 

Joanna Sudoł OSPR / dziewczęta/ piątek 13.30. – 14.30./ klasy 4,5,6/

14.30- 16.00 / klasy 7,8/

Renata Krakowska Zajęcia plastyczne wtorek, czwartek 5 lekcyjna

11.45 – 12.30

Małgorzata Urbańczyk Kółko historyczne poniedziałek

 

14.35- 15.20

 

Małgorzata Urbańczyk

 

Kółko j. niemieckiego piątek 12.30 -13.15
Alicja Serafin Kółko matematyczne klasa 4B poniedziałek 12.45-13.30
Alicja Serafin Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (indywidualne) poniedziałek 13.35-14.35
Alicja Serafin Innowacja matematyczna klasa 8B wtorek 13.40-14.25
Alicja Serafin Kółko matematyczne klasa 5B środa 12.45-13.30
Alicja Serafin Innowacja matematyczna klasa 8A czwartek 13.40-14.25
Edyta Urban

 

Zajęcia artystyczne (taneczne i teatralne) wtorek

 

13.40 – 14.25

 

Edyta Urban Zajęcia wyrównawcze dla klasy 6A piątek 12.45 – 13.30

 

Ryszard Gaweł Kółko z j. angielskiego klasa 6A poniedziałek 12-45-13.30
Beata Jabłońska Kółko z języka angielskiego 7a wtorek 13.40-14.25
Beata Jabłońska Kółko z języka angielskiego 7B czwartek 13.40-14.25
Marek Wilk Kółko matematyczne Klasa 5A wtorek

 

12.45 – 13.30
Marek Wilk Kółko matematyczne Klasa 4A czwartek 12.45 – 13.30
Anna Kluz „Akademia Ruchu i Tańca POWER” Zajęcie taneczne Klasy 0-3 środa 13.00-13.45
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status