Skip to content

Komunikat dla rodziców

Drodzy Pań­stwo

Od dnia 15 kwiet­nia br. (środa) w związ­ku z nowym roz­po­rzą­dze­niem MEN, w szkole będzie nadal re­ali­zo­wa­ne kształ­ce­nie na od­le­głość po­przez dzien­nik elek­tro­nicz­ny, plat­for­mę edu­ka­cyj­ną szkoły lub inne źródła usta­lo­ne z na­uczy­cie­lem. Ozna­cza to, że do­tych­cza­so­wy har­mo­no­gram zajęć zdal­nych obo­wią­zu­ją­cy od 25.03.2020 r. po­zo­sta­je bez zmian. W związ­ku z tym:

  1. Tematy lekcji będą wpi­sy­wa­ne do dzien­ni­ka lek­cyj­ne­go.
  2. Jeżeli uczeń lub rodzic nie będzie od­bie­rał in­for­ma­cji od na­uczy­cie­li, wy­cho­waw­cy i w żaden inny sposób nie będzie kon­tak­to­wał się z nimi, to w dzien­ni­ku na lek­cjach zo­sta­nie wpi­sa­na nie­obec­ność. Dla­te­go bardzo ważne jest, aby uczeń od­bie­rał wia­do­mo­ści do niego ad­re­so­wa­ne.
  3. Na­uczy­cie­le klas 4 – 8 udo­stęp­nia­ją ma­te­ria­ły, in­struk­cje, itp. po­przez e-dzien­nik lub plat­for­mę edu­ka­cyj­ną szkoły. Na­uczy­cie­le od­dzia­łów przed­szkol­nych, pro­po­zy­cje ćwi­czeń, zabaw, gier i za­da­nia do sa­mo­dziel­ne­go wy­ko­na­nia, prze­sy­ła­ją do ro­dzi­ców, a edu­ka­cji wcze­snosz­kol­nej po­przez e-dzien­nik lub plat­for­mę edu­ka­cyj­ną szkoły.
  4. Bę­dzie­my się starać, aby zadana praca w ciągu ty­go­dnia była rów­no­mier­nie roz­ło­żo­na i do­sto­so­wa­na do moż­li­wo­ści uczniów.
  5. W przy­pad­ku po­ja­wie­nia się pro­ble­mów, pro­si­my pisać wia­do­mo­ści do na­uczy­cie­li, wy­cho­waw­ców, by na bie­żą­co mogli od­po­wia­dać na py­ta­nia i roz­wią­zy­wać pro­ble­my. Jeżeli Pań­stwa dziec­ko nie ma ak­tyw­ne­go konta w dzien­ni­ku elek­tro­nicz­nym, pro­si­my o wia­do­mość sys­te­mo­wą do ad­mi­ni­stra­to­ra dzien­ni­ka – To­ma­sza Troj­nac­kie­go lub po­przez wia­do­mość email na adres admin@​spcmolas.​pl w celu uzy­ska­nia do­stę­pu do konta.
  6. Za wy­ko­na­ne prace, po­le­ce­nia, dzia­ła­nia ucznio­wie będą oce­nia­ni. Bę­dzie­my ocenić nie tylko kon­kret­ne efekty pracy, ale przede wszyst­kim za­an­ga­żo­wa­nie i ak­tyw­ność uczniów. Oceny będą wi­docz­ne w e-dzien­ni­ku tak jak to miało miej­sce do­tych­czas.
  7. Część zadań będzie wy­ma­ga­ła wy­ko­rzy­sta­nia za­so­bów online, a inne będą skie­ro­wa­ne na pracę z pod­ręcz­ni­ka­mi. Zależy nam na tym, by ucznio­wie nie spę­dza­li zbyt wiele czasu przed mo­ni­to­ra­mi.
  8. W kształ­ce­niu na od­le­głość re­ali­zu­je­my wszyst­kie za­ję­cia, także re­wa­li­da­cyj­ne na ile po­zwa­la­ją na to umie­jęt­no­ści ucznia i jego wy­po­sa­że­nie w środki ko­mu­ni­ka­cyj­ne. O pro­wa­dze­niu zajęć re­wa­li­da­cyj­nych, za­de­cy­du­ją na­uczy­cie­le wspól­nie z ro­dzi­ca­mi.
  9. Na­uczy­cie­le bi­blio­te­ki i świe­tli­cy w ramach pracy zdal­nej mogą prze­sy­łać ma­te­ria­ły zwią­za­ne z wy­da­rze­nia­mi kul­tu­ral­ny­mi, książ­ki warte prze­czy­ta­nia, filmy warte obej­rze­nia, pro­po­zy­cje gier i zabaw. To, czy ucznio­wie i Pań­stwo sko­rzy­sta­cie z tych pro­po­zy­cji, zależy tylko od Was.
  10. Pe­da­gog szkol­ny służy pomocą ro­dzi­com i uczniom w go­dzi­nach swojej pracy i po otrzy­ma­niu zgło­sze­nia od ro­dzi­ca lub ucznia. Do dys­po­zy­cji pe­da­gog jest od godz. 10:00 do 12:00. Kon­tak­to­wać można się po­przez wia­do­mość email na adres pe­da­gog@​spcmolas.​pl lub przez dzien­nik Librus.

Dzię­ku­je­my za do­tych­cza­so­wą współ­pra­cę. Je­ste­śmy pewni, że każdy z Pań­stwa wspie­ra swoje dziec­ko, naj­le­piej jak można w tym trud­nym dla wszyst­kich czasie. Na­ucza­nie zdalne w takim wy­mia­rze jest no­wo­ścią nie tylko dla Pań­stwa i na­szych uczniów, ale także dla nas – na­uczy­cie­li. Dla­te­go też dzię­ku­je­my za wszyst­kie wia­do­mo­ści i uwagi zwią­za­ne z pro­wa­dze­niem tej formy na­ucza­nia. Bę­dzie­my mo­dy­fi­ko­wać nasze dzia­ła­nia, jeśli będzie taka po­trze­ba.

Ko­mu­ni­kat do ro­dzi­ców – wersja PDF

This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status