Informacje dla Rodziców – legitymacje szkolne.

W szkole obowiązują trzy formy legitymacji szkolnych:
1. Legitymacja papierowa – od 13 lipca 2024 r. nie jest już wydawana. Jeżeli została wydana wcześniej i posiada pieczątkę na aktualny rok szkolny, pozostaje ważna do ukończenia szkoły lub wykorzystania miejsca.

2. e-Legitymacja (plastikowa karta) – wydawana nowym uczniom, w przypadku braku miejsca na pieczątki w legitymacji papierowej oraz jako duplikat legitymacji papierowej.3. m-Legitymacja – dokument elektroniczny dostępny w aplikacji mObywatel Junior na smartfonie.

3. m-Legitymacja – dokument elektroniczny dostępny w aplikacji mObywatel Junior na smartfonie.

Aby uzyskać nową legitymację (e-legitymację i m-legitymację), należy dostarczyć do szkoły zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej. Legitymacje wydawane są automatycznie – bez konieczności składania wniosku. Możliwe jest także wydanie m-Legitymacji do już wydanej wcześniej legitymacji papierowej lub plastikowej.

Rodzic może złożyć wniosek o cofnięcie m-Legitymacji lub o jej unieważnienie (np. w przypadku utraty urządzenia, zmiany nazwiska lub rezygnacji z korzystania).

Do aktywacji m-Legitymacji w aplikacji mObywatel Junior potrzebny jest kod QR, który można wygenerować na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej (ZPE). Dane dostępowe do ZPE otrzymują uczniowie w szkole.

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status